onsdag, oktober 18, 2006

SCI-FI MÄSSA

Då har det blivit dags för ännu en mässa. Det var ifs ett bra tag sedan man va där, tro det va i Göteborg när Frodo (Elijah Wood) va huvudnamnet. Det är den 4-5 november och där är rätt bra tunga namn denna gång med. Sam (Sean Astin) kommer dit, förra året i Göteborg skulle han ha kommit men ha va visst sjuk och dök aldrig upp så förhoppningsvis dyker han upp denna gång.* Sen kommer Anakin Skywalker (Jake Lloyd) som barn och det är ju med rätt fräckt, det är ju nästan där det börjar.**
Sist av de intressanta gästerna är Darth Vader (Dave Prowse) och det är ju ett tungt namn.*** Det är inte han som gör rösten utan han som spelar Darth. Har ifs redan hans autograf men jag va tyvärr aldrig med den gången utan min syster fixade autan.
Så det känns bra att man få se honom med. Kanske ta nått kort med. Så om ett par helger är det dags för mig att köra upp till Stockholm, det blir nog köra för det är väl nästan billigast tur och retur.! Fortsätta min plansch samling med, saknar Star Wars 1, 2, 3 & 6 och Sagan Om Konungens Återkomst. Som man kanske märker så är det dessa filmer som jag är intresserad av under mässan, Star Wars och Sagan Om Ringen. Tro väl att jag fick med det mesta där, så kommer alla dessa utlovade gäster så lär det bli en bra helg, blir väl rätt fullt där med. =)
Kan väl länka till hemsidan som gäller. http://www.propworld.nu/

J9

Inga kommentarer: