onsdag, maj 31, 2006

ÄR ONSDAG EN STÄDDAG

Hur som helst så har man städat det mesta av "Ettan" idag och man är väl nöjd med resultatet. Vet inte, tycker det se ut som innan fast nu fastnar inte så mycket under foten när man går runt här. ** Det klart bästa med att städa "Ettan" är att man bli klar rätt fort. Det är bra det och dessutom har man hoppat runt till melodierna på ens Winamp. Fantastiskt, igår fick jag en låt jag väntat länge på. Man är lite halvt om halvt 50-60 talsfan och speciellt då till den tidens musik. Sen när man va ute och reste så började man se en serie som heter American Dreams. Blev snabbt en favoritserie under resan som sändes när jag va i Nya Zeeland. Till ens stora lycka så sändes den i Sverige med när man kom hem, fast tro dock den har slutat gå nu på SVT. Iaf så är ledmotivet till den serien så gö go. Emerson Hart med låten Generation. Yes. Dock fick jag bara den slingan som går till serien (1.01 min) men där bör finnas ett original som är lite längre. Men iaf så är det den låten man diggar till just nu.
Den är härlig den.

J9

Inga kommentarer: